Informacje o rozwiązaniu
Problemy z odnalezieniem zagubionej umowy, czy faktury ma na co dzień niemal każdy. Rozproszenie terytorialne oddziałów firmy nie sprzyja efektywnemu zarządzaniu dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Jak to zmienić? Zainwestować w dobre rozwiązanie do e-archiwizacji.
SPUMA to nowoczesna aplikacja do zarządzania dokumentami, zintegrowana z systemem ERP. Aplikacja nie wymaga instalacji gdyż uruchamiana jest z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej. Możliwość pracy zdalnej pozwala na swobodne przeglądanie, komentowanie i autoryzowanie dokumentów. Dzięki temu proces obiegu i akceptacji dokumentów w organizacji przebiega szybciej i bardziej funkcjonalnie.
SPUMA to zaawansowane technologicznie narzędzie do zarządzania elektronicznymi obrazami dokumentów. Zbudowany w oparciu o technologię Silverlight profesjonalny system wspomaga przetwarzanie i zarządzanie e-kopiami dokumentów, jednocześnie umożliwiając wyświetlanie treści multimedialnych za pomocą przeglądarki WWW.
Wystarczy zwykły skaner, za pomocą którego wykonuje się kopię dokumentu i zapisuje ją w formacie PDF lub JPG. Gotowe skany wrzucamy do SPUMY, a dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii OCR aplikacja ta automatycznie spróbuje rozpoznać dane z dokumentu i wstępnie zaklasyfikować go do danej grupy (np. faktur lub umów). SPUMA pobiera także kluczowe frazy dla późniejszego przetwarzania dokumentu. Dzięki temu system w inteligentny sposób segreguje i poddaje dalszej analizie interesujące użytkownika informacje.