Nasze Centrum Serwisowe SAP Business One jest pierwszym i jak dotąd jedynym takim rozwiązaniem na rynku polskim. Jest zorganizowane na zasadach standardowego „help desk”.
Klienci Centrum Serwisowego SAP Business One mogą w łatwy sposób skontaktować się z nami i uzyskać natychmiastową pomoc
pod numerem infolinii
12 333 4 555
Zgłoszenia przyjmowane są również poprzez pocztę elektroniczną pod adresem .
Każde zgłoszenie jest rejestrowane, a zgłaszający otrzymuje drogą mailową wszelkie informacje dotyczące postępu prac.
ZOBACZ CO OFERUJE CENTRUM SERWISOWE SAP BUSINESS ONE
Natychmiastowa możliwość zgłoszenia problemu - godziny pracy Serwisu odpowiadają standardowym godzinom pracy większości firm. W miarę potrzeb istnieje możliwość zmiany czasu przyjmowania zgłoszeń, co jest regulowane indywidualną, odrębną umową.
Dzięki temu nasi Klienci mogą zapomnieć o bezskutecznych próbach nawiązania połączenia z konsultantem, który właśnie jest na wdrożeniu i nie może „od ręki” zająć się zgłaszanym problemem albo po prostu nie odbiera telefonu.
Wysoka skuteczność działań serwisowych - wieloletnie doświadczenie i współpraca z Klientami sprawiły, że rozumiemy ich potrzeby i znamy rozwiązania wielu problemów biznesowych, z którymi borykali się nasi Klienci i możemy zastosować je u innych.
Pod naszą opieką jest już ponad 3500 użytkowników SAP Business One.