CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-12-06
"Urządzenia mobilne - czyli jak nie dać uciec Kurze znoszącej złote jaja"
Serdecznie zapraszamy na ostatnie z cyklu webinarów z zakresu bezpieczeństwa. Tym razem opowiemy Państwu o zasadach bezpiecznego... więcej...
2018-11-26
Przedłużamy Black Friday!
Przedłużamy rabat na licencje na wybrane rozwiązania dodatkowe Altab - 25% TANIEJ !!!* Rabat dotyczy addonów:     więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Zarządzanie zasobami IT

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez odpowiednich narzędzi informatycznych. Aby jednak infrastruktura informatyczna spełniała swoja rolę w sposób efektywny, konieczne jest właściwe zarządzanie jej zasobami.

Obecnie jedną z najefektywniejszych strategii zarządzania jest outsourcing IT, polegający na całkowitym bądź częściowym przekazaniu odpowiedzialności za zasoby informatyczne firmie zewnętrznej.

Takie podejście niesie ze sobą szereg korzyści: bezpieczeństwo danychniższe koszty utrzymania dzięki wyeliminowaniu niekontrolowanych inwestycji oraz , gwarancję ciągłości pracy, zwiększenie wydajności pracowników.

 

Usługi związane z zarządzaniem infrastrukturą IT

Obsługa serwisowa

  • nadzór nad działaniem środowiska informatycznego klienta, w tym opieka nad systemem wspomagającym zarządzanie firmą
  • okresowe przeglądy sprzętu
  • okresowe przeglądy systemów operacyjnych
  • weryfikacja działania sieci LAN/WAN
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa

Prace administracyjne

  • administracja systemami operacyjnymi
  • administracja domeną
  • administracja bazami danych (MSSQL, ORACLE, DB2, MySQL)
  • administracja sieciami komputerowymi (Windows, Linux)
  • administracja serwerami internetowymi

Gotowość do naprawy zgłoszonych awarii systemu informatycznego

  • elementów sprzętowych
  • systemów operacyjnych
  • innego oprogramowania

Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego

Wspieranie rozwoju systemu informatycznego klienta

  • przedstawianie propozycji zwiększenia efektywności działania systemu
  • przygotowywanie ofert modernizacji sprzętu i oprogramowania
  • prace programistyczne oraz implementacyjno-rozwojowe
  • dostarczanie i instalacja aktualizacji oprogramowania

Bieżąca pomoc użytkownikom

  • rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników
  • szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania biurowego
  • wsparcie techniczne (Hot Line)