jest zintegrowanym, atrakcyjnym cenowo rozwiązaniem do zarządzania biznesowego, które zostało stworzone w celu sprostania krótko- oraz długoterminowym potrzebom dużych i średnich przedsiębiorstw.
SAP Business One oferuje możliwość uzyskania rzetelnego oraz jednolitego wglądu we wszystkie operacje z obszarów zarządzania relacjami z klientami, produkcji, obsługi procesów zakupu, sprzedaży, gospodarki materiałowej oraz księgowości.
Proste, lecz niezwykle skuteczne rozwiązanie SAP Business One udostępnia narzędzia do zarządzania, umożliwiając jednocześnie wykorzystanie istotnych, najbardziej aktualnych informacji, które są niezbędne w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
SAP Business One - opis rozwiązania
Rozwijaj swój biznes szybciej niż kiedykolwiek wcześniej dzięki SAP HANA
Wybierz SAP Business One w opcji Cloud
KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE DO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
SAP Business One obsługuje wszystkie istotne funkcje biznesowe, ułatwiając pokonanie konkurencji oraz zwiększenie rentowności. Autoryzowani użytkownicy bez przygotowania informatycznego mogą dokonywać samodzielnie istotnych zmian, a system w łatwy sposób można w razie konieczności przystosować do nowej funkcjonalności.
Zobacz SAP Business One na żywo!
Chcesz zobaczyć SAP Business One na żywo? Nieważne czy siedzibą Twojej firmy jest Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Lublin czy Katowice !
Zorganizujemy dla Ciebie prezentację w KAŻDYM mieście w Polsce.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i umów na bezpłatną prezentację systemu SAP Business One !!!
ZAKRES SAP BUSINESS ONE
Zarządzanie finansami - księgowość, kontroling i rachunek kosztów, transakcje bankowe i rozrachunki, raporty i analizy
Zarządzanie wszystkimi procesami dotyczącymi finansów i księgowości oraz ich integracja i automatyzacja.
Sprzedaż i obsługa klienta - całościowy proces sprzedaży od ustalania cen i przygotowania oferty do wystawienia faktury lub faktury korygującej.
Zarządzanie relacjami z klientami - CRM, integracja z programem Microsoft Outlook, integracja z centralą telefoniczną, automatyczny sms
- zwiększenie rentowności klientów i ich satysfakcji dzięki efektywnemu zarządzaniu sprzedażą i szansami oraz usługami wsparcia po sprzedaży.
Zaopatrzenie - automatyzacja całego procesu zaopatrzenia od złożenia zamówienia zakupu do płatności faktury dostawcy.