dla Usług Konsultingowych
Najważniejsze fakty
Sukces w branży usług konsultingowych jest często zależny od umiejętności rozpoznawania dochodowych okazji biznesowych oraz zwiększania jakości usług, a także szybszego reagowania na potrzeby klientów. Aby bardziej efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi i lepiej spełniać oczekiwania klientów, niezbędny jest przejrzysty wgląd w projekty i wydajność pracowników w firmie.
Rozwiązanie SAP Business One zapewnia pojedynczy wgląd w czasie rzeczywistym w działania operacyjne w firmie. Zapewnia automatyzację kluczowych procesów w zakresie projektów i zarządzania zasobami, umożliwia zarządzanie czasem i wydatkami, jak również obsługuje kontrakty serwisowe i rozmowy telefoniczne dotyczące wsparcia technicznego. Rozwiązanie to umożliwia obsługę następujących działań:
- Zarządzanie całym cyklem życia klienta, od pozyskiwania potencjalnych klientów do realizacji dostawy i zapewnienia serwisu
- Śledzenie historii transakcji klienta
- Fakturowanie, śledzenie kosztów projektów oraz zarządzanie wydatkami
- Integrację z systemem zasobów ludzkich do zarządzania pracownikami i zapotrzebowaniami
- Zarządzanie gwarancjami i kontraktami serwisowymi
- Raportowanie wydajności całego przedsiębiorstwa i kluczowych wskaźników wydajności (KPI), z uwzględnieniem rentowności projektów i usług
Korzyści biznesowe
- Wzmocnienie relacji z klientami i zwiększenie ich lojalności dzięki narzędziom umożliwiającym szybsze reagowanie na potrzeby klientów
- Zwiększenie marży dzięki efektywnemu zarządzaniu cyklami życia klientów i możliwości skoncentrowania się na najbardziej rentownych szansach sprzedaży
- Usprawnienie zarządzania finansami, łącznie z przepływem gotówki, dzięki większej przejrzystości projektów i dokładności fakturowania we właściwym czasie
- Rekrutacja i pozyskanie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami w odpowiedzi na wymagania klientów
Więcej informacji: