CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-12-06
"Urządzenia mobilne - czyli jak nie dać uciec Kurze znoszącej złote jaja"
Serdecznie zapraszamy na ostatnie z cyklu webinarów z zakresu bezpieczeństwa. Tym razem opowiemy Państwu o zasadach bezpiecznego... więcej...
2018-11-26
Przedłużamy Black Friday!
Przedłużamy rabat na licencje na wybrane rozwiązania dodatkowe Altab - 25% TANIEJ !!!* Rabat dotyczy addonów:     więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Usługi Konsultingowe

 

dla Usług Konsultingowych

 

Najważniejsze fakty

Sukces w branży usług konsultingowych jest często zależny od umiejętności rozpoznawania dochodowych okazji biznesowych oraz zwiększania jakości usług, a także szybszego reagowania na potrzeby klientów. Aby bardziej efektywnie zarządzać zasobami ludzkimi i lepiej spełniać oczekiwania klientów, niezbędny jest przejrzysty wgląd w projekty i wydajność pracowników w firmie.

Rozwiązanie SAP Business One zapewnia pojedynczy wgląd w czasie rzeczywistym w działania operacyjne w firmie. Zapewnia automatyzację kluczowych procesów w zakresie projektów i zarządzania zasobami, umożliwia zarządzanie czasem i wydatkami, jak również obsługuje kontrakty serwisowe i rozmowy telefoniczne dotyczące wsparcia technicznego. Rozwiązanie to umożliwia obsługę następujących działań:

  • Zarządzanie całym cyklem życia klienta, od pozyskiwania potencjalnych klientów do realizacji dostawy i zapewnienia serwisu
  • Śledzenie historii transakcji klienta
  • Fakturowanie, śledzenie kosztów projektów oraz zarządzanie wydatkami
  • Integrację z systemem zasobów ludzkich do zarządzania pracownikami i zapotrzebowaniami
  • Zarządzanie gwarancjami i kontraktami serwisowymi
  • Raportowanie wydajności całego przedsiębiorstwa i kluczowych wskaźników wydajności (KPI), z uwzględnieniem rentowności projektów i usług
     

Korzyści biznesowe

  • Wzmocnienie relacji z klientami i zwiększenie ich lojalności dzięki narzędziom umożliwiającym szybsze reagowanie na potrzeby klientów
  • Zwiększenie marży dzięki efektywnemu zarządzaniu cyklami życia klientów i możliwości skoncentrowania się na najbardziej rentownych szansach sprzedaży
  • Usprawnienie zarządzania finansami, łącznie z przepływem gotówki, dzięki większej przejrzystości projektów i dokładności fakturowania we właściwym czasie
  • Rekrutacja i pozyskanie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami w odpowiedzi na wymagania klientów
     

Więcej informacji:

 SAP Business One - Rozwiązania Branżowe