Ewidencja Wyposażenia Pracowników w SAP Business One
Film pokazuje jak sprawnie może przebiegać nadzór nad firmowym wyposażaniem w oparciu o SAP Business One. Katalog wzajemnie powiązanych kartotek wyposażenia oraz szybkie i skuteczne raportowanie znacznie ułatwia pracę w tym zakresie.
W ramach nadzoru nad wyposażeniem firmowym SAP Business One pozwala na:
- rejestrację wyposażenia
- prowadzenie kartotek sprzętu i licencji
- automatyczne protokoły przekazania i zwrotu
- dostęp do historii użytkowania
- nadzór nad przeglądami technicznymi
- powiązanie kartotek sprzętu z dokumentami zakupu i sprzedaży (lub likwidacji środka trwałego)
- dostarcza także informacji o statusie wyposażenia i jego aktualnej wartości
Dowiedz się:
- Jak sprawnie zarządzać ewidencją wyposażenia pracowników
- Jakie elementy zawiera kartoteka wyposażenia w SAP Business One
- Jakie raporty związane z wyposażeniem można przygotować w SAP Business One