CENTRUM
SERWISOWE
12 333 4 555

News

2018-12-06
"Urządzenia mobilne - czyli jak nie dać uciec Kurze znoszącej złote jaja"
Serdecznie zapraszamy na ostatnie z cyklu webinarów z zakresu bezpieczeństwa. Tym razem opowiemy Państwu o zasadach bezpiecznego... więcej...
2018-11-26
Przedłużamy Black Friday!
Przedłużamy rabat na licencje na wybrane rozwiązania dodatkowe Altab - 25% TANIEJ !!!* Rabat dotyczy addonów:     więcej...
Starsze

ALTAB TV

Wszystkie

Kontrola Jakości Obsługi Klienta Serwisowego

Kontrola Jakości Obsługi Klienta Serwisowego

SAP Business One to zintegrowany system ERP do obsługi wszystkich procesów w firmie. Jest także doskonałym narzędziem do obsługi usług serwisowych i procesu reklamacji oraz wsparcia Biura Obsługi Klienta.

Film pokazuje elementy procedury obsługi zgłoszenia serwisowego w SAP Business One ze szczególnym uwzględnieniem procesu kontroli jakości tego procesu przez Biuro Obsługi Klienta. Poznajemy m.in. rolę statusów zgłoszenia i dowiadujemy się jak rejestrować wyniki badania jakości przy pomocy stopniowalnych ocen (możliwość raportowania z ocen poszczególnych konsultantów).

Dzięki SAP Business One możemy efektywnie zarządzać relacjami z klientem i na bieżąco monitorować poziom satysfakcji klienta ze sposobu rozwiązywania przez nasz serwis zgłoszeń serwisowych.
 

Dowiedz się:

  • Jak może wyglądać kontrola zgłoszeń serwisowych przez Biuro Obsługi Klienta
  • Jakie dane zawiera standardowa karta zgłoszenia serwisowego w SAP Business One
  • Jak definiować w SAP Business One czy dane zgłoszenie ma podlegać ocenie BOK
  • Jak dodać działanie powiązane ze zgłoszeniem serwisowym
  • Jak dodać zlecenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu zgłoszenia serwisowego
  • Czy zamknięte zgłoszenie może stać się dokumentem bazowym dla innego zgłoszenia (np. reklamacyjnego)