SAP Business One - Kontrola Zgłoszeń Serwisowych
SAP Business One to zintegrowany system ERP do obsługi wszystkich procesów w firmie. Jest także doskonałym narzędziem do obsługi usług serwisowych i procesu reklamacji oraz wsparcia Biura Obsługi Klienta.
Film pokazuje elementy procedury obsługi zgłoszenia serwisowego w SAP Business One ze szczególnym uwzględnieniem procesu kontroli jakości tego procesu przez Biuro Obsługi Klienta. Poznajemy m.in. rolę statusów zgłoszenia i dowiadujemy się jak rejestrować wyniki badania jakości przy pomocy stopniowalnych ocen (możliwość raportowania z ocen poszczególnych konsultantów).
Dzięki SAP Business One możemy efektywnie zarządzać relacjami z klientem i na bieżąco monitorować poziom satysfakcji klienta ze sposobu rozwiązywania przez nasz serwis zgłoszeń serwisowych.
Dowiedz się:
- Jak może wyglądać kontrola zgłoszeń serwisowych przez Biuro Obsługi Klienta
- Jakie dane zawiera standardowa karta zgłoszenia serwisowego w SAP Business One
- Jak definiować w SAP Business One czy dane zgłoszenie ma podlegać ocenie BOK
- Jak dodać działanie powiązane ze zgłoszeniem serwisowym
- Jak dodać zlecenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu zgłoszenia serwisowego
- Czy zamknięte zgłoszenie może stać się dokumentem bazowym dla innego zgłoszenia (np. reklamacyjnego)