Obsługa kosztów transportu w SAP Business One
SAP Business One umożliwia zarządzanie kosztami transportu, tak aby możliwe było śledzenie dodatkowych kosztów transakcji sprzedaży i zakupu. Koszty transportu mogą obejmować ubezpieczenie, wysyłkę i inne koszty występujące w przypadku towarów.
Koszty transportu można dodawać na poziomie dokumentu lub na poziomie wiersza. Jeśli dodamy koszty transportu, to łączna wartość dokumentu jest odpowiednio aktualizowana. Jeśli użytkownik zarządza zapasami za pomocą systemu ciągłego zarządzania zapasami, wówczas możliwe jest dodanie kosztów transportu do kosztu towarów w dokumentach zakupu. Dodatkowo można zdefiniować, czy ostatnia cena zakupu towarów obejmuje koszty transportu dotyczące zakupionych towarów.
Możliwe jest drukowanie kosztów frachtu i generowanie różnych raportów w celu ich analizy.
Dowiedz się jak:
- Definiować koszty transportu w SAP Business One
- Jak na dokumencie sprzedaży dodać pozycję koszty transportu (na poziomie dokumentu i wiersza)
- Jak ustalić stałą stawkę depozytu dodawanego do każdego zlecenia lub faktury sprzedaży