SAB Business One - CRM Demo
Narzędzia do zarządzania relacjami z klientami dostępne w ramach SAP Business One pozwalają na przyspieszenie procesów sprzedaży i zapewnienie klientom obsługi na wyższym poziomie.
Umożliwiają one automatyzację procesów oraz efektywną obsługę działań w ramach całego cyklu sprzedaży począwszy od pierwszego kontaktu z klientem poprzez sporządzenia oferty i proces zamknięcia sprzedaży, a skończywszy na usługach gwarancyjnych i wsparciu pogwarancyjnym.
Zobaczcie film omawiający funkcjonalnosci CRM w SAP Business One.
Dowiedz się:
-
Jak SAP Business One pomaga w efektywnym zarządzaniu kontaktami z klientami
-
Jak zarządzać szansami sprzedaży na podstawie wielowymiarowych analiz (w tym lejka sprzedaży)
-
Jak optymalizować pracę z klientem na etapie przedsprzedaży i na etapie wsparcia pogwarancyjnego, a tym samym wzmacniać relacje z klientami